יום ראשון, 27 בינואר 2013

חופשה רומנטית במלונות מומלצים ב-ארקיפה, פרו

ארקיפה, פרו

ארקיפה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בארקיפה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 5

El Cabildo

Manuel Ugarteche 411, Selva Alegre , ארקיפה, פרו

את El Cabildo תמצאו במרחק של כ-20 דקות ממרכז העיר עם חדרים ברמת 5 כוכבים ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר כושר.

הינכם מוזמנים ליהנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, אחסון מזוודות ומעלית. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל אחד מהחדרים המודרניים של El Cabildo מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת. החלונות פנורמיים מספקים המון אור טבעי. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, המלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) עשירה ומפנקת. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. Museo Historico Municipal de Arequipa, Historic Centre of Arequipa וBasilica Cathedral of Arequipa נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, גינה, מתקני כושר, מסאז', סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 5 ביקורות על המיקום של המלון, 5 אמרו שהוא במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Hotel Benavides

Pasaje Selva Alegre 106-A, Yanahuara, ארקיפה, פרו

המלון ממוקם במרכז של ארקיפה ורק 10 דקות הליכה אל Museo Historico Municipal de Arequipa. בHotel Benavides תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

Hotel Benavides מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים וחדרי דיונים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום שירותי כביסה, כספת ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בארקיפה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Benavides מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מגהץ ופינת אוכל בחדר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP) נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. Basilica Cathedral of Arequipa, Historic Centre of Arequipa וPlaza de Armas נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Real Arequipa

Calle Santo Domingo 305 - Cercado, ארקיפה, פרו

המיקום המרכזי של Hotel Real Arequipa יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ארקיפה כמו למשל Basilica Cathedral of Arequipa וHistoric Centre of Arequipa אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בHotel Real Arequipa תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Real Arequipa מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. בHotel Real Arequipa פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Real Arequipa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כמו כן החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי, מגהץ ונגן די וי די. חדרי האמבטיה במלון מצויידים במקלחת ומגבות.

בבר של Hotel Real Arequipa תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מגוון פעילויות ואטרקציות, בין השאר Estadio Monumental Virgen de Chapi במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בידה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרי עישון, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מחשב נייד, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שליח, שרותי פקס, לוח שחור מחיק, ציוד אודיו/וידאו, מקרן LCD, מקליט מיני, מקרן שקופיות, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Villa del Carmen Hotel Arequipa

את Villa del Carmen Hotel Arequipa תמצאו במרחק של כ-10 דקות הליכה ממרכז העיר עם חדרים ברמת 3 כוכבים ובנוסף חוף פרטי ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Villa del Carmen Hotel Arequipa מציע המרת מטבע זר, קבלה הפועלת 24 שעות ושירותי כביסה. הצוות של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

כל החדרים המודרניים של Villa del Carmen Hotel Arequipa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מכילים מגהץ ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה נעימה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור למלון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Museo Historico Municipal de Arequipa, בעוד Plaza de Armas, Historic Centre of Arequipa וBasilica Cathedral of Arequipa במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP) מן המלון הינו 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, טיולים מודרכים, גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hostal la Cuesta de Cayma

Hostal la Cuesta de Cayma מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מכון יופי ומרכז עסקים. בנוסף, המלון מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי בייביסיטר והמרת מטבע זר. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

בחדרים המרווחים של Hostal la Cuesta de Cayma תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים כוללים ארונות ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

בHostal la Cuesta de Cayma יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Basilica Cathedral of Arequipa ופחות מעשר דקות נסיעה אל Estadio Mariano Melgar וPlaza de Armas. ונסיעה של חמש דקות מהמלון תביא אתכם אל Museo Historico Municipal de Arequipa וHistoric Centre of Arequipa.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות אמרו שהחדרים היו רועשים

Hostal Bolivar Arequipa

Bolivar # 202 Cercado, Yanahuara, ארקיפה, פרו

ממוקמת בלב העיר ורק הליכה קצרה לBasilica Cathedral of Arequipa, האכסניה מציעה שרות נוח, נעים ומיקצועי. בHostal Bolivar Arequipa תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Hostal Bolivar Arequipa מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אחסון מזוודות. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hostal Bolivar Arequipa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

מסעדת האכסניה מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. לאחר ארוחת ערב נהדרת , כדאי להתרווח בבר ולהנות ממשקה לבחירתכם. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר יומית.

האכסניה נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Plaza de Armas וHistoric Centre of Arequipa, בעוד המרחק אל Estadio Mariano Melgar הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק אל Museo Historico Municipal de Arequipa הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 20 דקות נסיעה מן האכסניה נמצא נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP).

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


La Posada Real

Calle Mollendo 218 Urbanizacion Municipal - Cercado, ארקיפה, פרו

המלון האטרקטיבי La Posada Real ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומציע בית קפה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

שרותי המלון כוללים מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר ניקוי יבש, טראסה ושירותי כביסה. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בארקיפה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים הנוחים בLa Posada Real כוללים מגהץ, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בטלפון וארונות. המסדרונות והפתחים בLa Posada Real מותאמים למעבר של כסאות גלגלים.

הבר של La Posada Real מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. Basilica Cathedral of Arequipa, Historic Centre of Arequipa וMuseo Historico Municipal de Arequipa נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Samana Arequipa

Avenida Ejército 704, Yanahuara, Yanahuara, ארקיפה, פרו

Hotel Samana Arequipa יושב בYanahuara, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר. בHotel Samana Arequipa תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Hotel Samana Arequipa מציע ניקוי יבש, מעלית ומרכז עסקים. במלון יש בית קפה, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בארקיפה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים המודרניים של Hotel Samana Arequipa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מאובזרים בטלפון, מגהץ ומיני בר. חדרי האמבטיה של המלון מאובזרים במייבש שיער ומקלחת.

במלון ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים עם רכב. Estadio Monumental Virgen de Chapi וEstadio Mariano Melgar ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel Samana Arequipa.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Hotel Astorga

Residencial Ibaguen A-11, ארקיפה, פרו

המלון מציע תמורה טובה לכסף וממוקם באופן אידיאלי 5 דקות הליכה בלבד אל Estadio Monumental Virgen de Chapi. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ארקיפה.

Hotel Astorga מציע מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ואינטרנט אל- חוטי חינם. במלון תמצאו המרת מטבע זר, מכבסה ואחסון מזוודות. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Astorga מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Astorga מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. החדרים כוללים מיני בר וטלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

מיקום המלון מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. Museo Historico Municipal de Arequipa, Basilica Cathedral of Arequipa וHistoric Centre of Arequipa נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, השכרת טלפונים ניידים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Conquistador

Mercaderes 409, ארקיפה, פרו

המיקום המרכזי של האכסניה יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של ארקיפה כמו למשל Basilica Cathedral of Arequipa, Historic Centre of Arequipa וMuseo Historico Municipal de Arequipa אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בConquistador תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Conquistador מציע שירותי כביסה, ניקוי יבש ואחסון מזוודות. בConquistador ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כל החדרים המודרניים של Conquistador מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומרפסת. החדרים מכילים בכספת, חדר אמבטיה פרטי ומגהץ ולנוחותכם האכסניה מציעה גם שירות חדרים.

באספרסו בר של האכסניה תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ולהנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור לאכסניה. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

האכסניה ממוקמת לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ארקיפה, כמו למשל Plaza de Armas שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. הConquistador נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Estadio Mariano Melgar.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Meridian Hotel Arequipa

Calle Bolivar 201 - Cercado, Yanahuara, ארקיפה, פרו

המלון ממוקם במרכז של ארקיפה, רק 5 דקות הליכה אל Museo Historico Municipal de Arequipa, Basilica Cathedral of Arequipa וHistoric Centre of Arequipa. בMeridian Hotel Arequipa תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

Meridian Hotel Arequipa מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף המרת מטבע זר, אחסון מזוודות וכספת. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Meridian Hotel Arequipa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מגהץ ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון.

נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מגוון פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר Estadio Monumental Virgen de Chapi במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Natura Inn Hotel Arequipa

Residencial Ibarguen B-5 Yanahaura, Yanahuara, ארקיפה, פרו

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Natura Inn Hotel Arequipa עם חדרים ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם ומרפסת.

Natura Inn Hotel Arequipa מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בNatura Inn Hotel Arequipa ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בארקיפה ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו כספת, טלוויזיה וטלפון.

בהמלון תמצאו מסעדה ובר בהם תוכלו להתרווח עם ארוחה טובה או קוקטייל בסוף היום. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, במרחק הליכה יש מגוון רחב של מסעדות וברים. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

Natura Inn Hotel Arequipa נמצא באופן אידיאלי באזור הפופולרי Yanahuara. הEstadio Monumental Virgen de Chapi וEstadio Mariano Melgar נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מגרש משחקים, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostal Scandinavia

Ugarte Street 314, Yanahuara, ארקיפה, פרו

האכסניה הגדולה נמצאת לנוחותכם במרכז ארקיפה ומציעה חדר כושר, בריכת שחייה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

באכסניה תמצאו שירותי בייביסיטר, מועדון ילדים וקונסיירז'. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, כספת ושירותי כביסה. צוות הקבלה הידידותי של האכסניה ישמח לסייע לכם בכל שאלה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

כל אחד מהחדרים הרגועים של Hostal Scandinavia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. החדרים כוללים במגהץ ולנוחותכם האכסניה מציעה בנוסף שירות חדרים.

הבר של Hostal Scandinavia מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

מיקום האכסניה אידיאלי עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות במרחק הליכה. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, מועדון ילדים, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, אופניים, מתקני כושר, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 103 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 4 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על הנוף מהמלון, 2 אמרו שהוא היה מדהים

Yanahuara Antigua

הbed and breakfast יושב בYanahuara, כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר ארקיפה. בYanahuara Antigua תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Yanahuara Antigua מציע חדרים נוחים, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים וניקוי יבש. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בארקיפה ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים הנוחים בYanahuara Antigua מכילים פינת קפה ותה, מרפסת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בנוסף החדרים מכילים מאוורר תקרה ומגהץ.

מקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מה-bed and breakfast. הצוות בעמדת ההזמנות יכול להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בארקיפה.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel El Puente Arequipa

Urbanización San Isidro F-12 Vallecito, ארקיפה, פרו

ממוקם מספר דקות נסיעה מלב ארקיפה , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי חינם.

Hotel El Puente Arequipa מציע שירותי כביסה, בית קפה וטראסה. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel El Puente Arequipa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיית פלזמה/ LCD ומגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


La Casa De Melgar Hostal

במיקום מרכזי, המלון מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של ארקיפה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם.

La Casa De Melgar Hostal מציע אחסון מזוודות, ניקוי יבש ושירותי כביסה. בין השאר, תמצאו במלון טראסה.

החדרים הגדולים בLa Casa De Melgar Hostal כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בכל החדרים תמצאו תקרה מקומרת ותקרה גבוהה.

ארוחת בוקר אנגלית עשירה מוגשת בLa Casa De Melgar Hostal מידי יום וניתן גם להזמינה לחדר. ישנו גם בר מואר המציע מבחר רחב של משקאות. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, בית קפה, אח

פעילויות

גינה, הליכה

שירותים

ניקוי יבש, כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 81 ביקורות אורחים
29 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 27 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
34 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 32 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 15 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
18 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 14 חשבו שהמחיר היה הוגן
24 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 21 מצאו אותו מסייע ומנומס
10 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 7 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Refugio Ecologico Servicios Turisticos

ממוקם במרכז, Refugio Ecologico Servicios Turisticos מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ארקיפה. בRefugio Ecologico Servicios Turisticos תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בפונדק תמצאו מרכז עסקים, קונסיירז' ומכבסה. השרותים כוללים בין השאר אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ושירות הזמנת כרטיסים. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות בפונדק.

כל אחד מהחדרים הנעימים של Refugio Ecologico Servicios Turisticos מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים כוללים מגהץ ומיקרוגל ולנוחותכם הפונדק מציע בנוסף שירות חדרים.

הבר של Refugio Ecologico Servicios Turisticos מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר.

הפונדק ממוקם בYanahuara, והוא מהווה נקודת מוצא מושלמת בזמן הביקור בארקיפה. אורחי המלון ימצאו מגוון מסעדות וחנויות בסמוך.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostal Sol de Oro

Calle Cruz Verde 307, Yanahuara, ארקיפה, פרו

האכסניה הסולידית ממוקמת באופן אידיאלי במרכז ארקיפה ומציעה בריכת שחייה, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם.

שרותי האכסניה כוללים ניקוי יבש, שירותי כביסה וכספת. בין השאר תמצאו באכסניה מכבסה, סולריום ואחסון מזוודות. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בארקיפה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hostal Sol de Oro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת.

בהאכסניה ישנו בר עם אווירה נפלאה ותפריט משקאות מגוון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי האכסניה מידי יום.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהאכסניה. כאורחי האכסניה תוכלו להשכיר אפניים ולטייל באזור.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, גינה, ביליארד, סולריום, משחקי וידאו

שירותים

ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד

Tierra Viva Arequipa Plaza Hotel

Calle Jerusalén 202, Yanahuara, ארקיפה, פרו

במרכז העיר, Tierra Viva Arequipa Plaza Hotel מאפשר גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ארקיפה. בTierra Viva Arequipa Plaza Hotel תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Tierra Viva Arequipa Plaza Hotel מציע המרת מטבע זר, מרכז עסקים ומעלית. במלון יש טראסה ואחסון מזוודות. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בארקיפה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים המודרנים של Tierra Viva Arequipa Plaza Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה ייחודית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי יום.

כללי

מסעדה, טלוויזיה, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, המרת מט"ח, כספת, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Posada de Ugarte

Calle Ugarte 320, Yanahuara, ארקיפה, פרו

Posada de Ugarte נמצא במיקום מרכזי, מציע גישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של ארקיפה.

Posada de Ugarte מציע שירותי כביסה, קונסיירז' והמרת מטבע זר. כמו כן תמצאו במלון דוכן השכרות רכב, אחסון מזוודות וטראסה. המלון גם מספק לאורחיו גישה לאינטרנט אל-חוטי.

החדרים הגדולים בPosada de Ugarte כוללים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מכילים מגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

באזור המקיף את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. הצוות בעמדת ההזמנות ישמח לעזור בארגון והזמנת פעילויות וטיולים מודרכים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, גינה, סולריום

שירותים

קונסיירז', ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Andenes Hotel

Leon Velarde 109 - Yanahuara, 01 Arequipa, Yanahuara, ארקיפה, פרו

את Andenes Hotel תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מסוגננים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל בריכה פנימית, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים.

Andenes Hotel מציע בית קפה, ניקוי יבש ומועדון כושר. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות בדוכן הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של Andenes Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מגהץ ומרפסת פרטית. החדרים מכילים מאוורר תקרה ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה נעימה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מתקני כושר, בריכה מקורה

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostal CasaVilla

Urbanizacion Coviseal A-1, Paucarpata, ארקיפה, פרו

Hostal CasaVilla מציע מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וקונסיירז'. בין השאר תמצאו במלון המרת מטבע זר, מועדון כושר וניקוי יבש. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hostal CasaVilla מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. החדרים כוללים מיני בר, נגן די וי די וכספת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Hostal CasaVilla מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיר ארקיפה נמצא במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', ניקוי יבש, המרת מט"ח, כספת, חנויות, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Casona Terrace Hotel

Calle Alvarez Thomas 211, Yanahuara, ארקיפה, פרו

ממוקם במרכז העיר, Casona Terrace Hotel מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ארקיפה.

Casona Terrace Hotel מציע חדרי דיונים, מכון יופי ומרכז עסקים. במלון יש מכבסה, כספת והמרת מטבע זר. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בארקיפה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

כל החדרים המודרניים של Casona Terrace Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מאינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים בזמן שהייתכם.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא ששהייתכם נעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hospedaje Macondo

Calle Puente Grau 109, Yanahuara, ארקיפה, פרו

נמצאות בלב העיר ורק מספר דקות הליכה לMuseo Historico Municipal de Arequipa, האכסניה מציעות שרות נוח, נעים ומיקצועי. בHospedaje Macondo תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

Hospedaje Macondo מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אחסון מזוודות, חדר טלוויזיה ושירותי כביסה. בHospedaje Macondo ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

כל החדרים נוחים, מצויידים בחדר אמבטיה פרטי, מרפסת וטלוויזיה ומשקיפים על הנוף המרשים של העיר. חדרי האמבטיה מכילים מגבות ומקלחת. המטבח המרכזי מכיל את כל הדרוש על מנת שתוכלו לבשל לעצמכם ארוחות בכל זמן שתירצו.

בבר של האכסניה תוכלו להתרווח וליהנות מהאווירה חמה וממשקה איכותי לפני שאתם יוצאים לאחת ממגוון המסעדות שבאזור. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר מידי יום.

האכסניה ממוקמת בYanahuara, אזור פופולרי בקרב תיירים ובקרבת מקום לHistoric Centre of Arequipa וBasilica Cathedral of Arequipa. הEstadio Monumental Virgen de Chapi וEstadio Mariano Melgar נמצאים 20 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, חדרים משפחתיים

פעילויות

סולריום

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Grace Valley

Consuelo 511, Yanahuara, ארקיפה, פרו

נמצא במרכז העיר, המקום מאפשר גישה קלה אל מוקדי הקניות, התרבות והתיירות של ארקיפה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם.

Grace Valley מציע חניה מקורה ואחסון מזוודות. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בארקיפה ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

נמל התעופה לכדורים פורחים רודריגס (AQP) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Museo Historico Municipal de Arequipa, Basilica Cathedral of Arequipa וHistoric Centre of Arequipa נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמקום.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




hotels-seeker.com , ארקיפה בתי מלון, ארקיפה, מלונות בארקיפה, ארקיפה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בארקיפה, ארקיפה - ביקורות אורחים , ארקיפה - תמונות של בתי מלון

ארקיפה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Arequipa_3.htm
פרו: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Peru.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה